niedziela, 28 sierpnia 2011

Półmaraton Gryfa - krótka relacja

Zaczyna się dosyć intensywna biegowa jesień. Oczywiście dla mojego męża. Ja i Paweł tylko kibicujemy i przy okazji odwiedzamy ciekawe miejsca.
Tym razem na bieg nigdzie nie wyjeżdżaliśmy. Półmaraton Gryfa ma miejsce w Szczecinie.
Start i meta na przepięknym stadionie lekkoatletycznym przy ul. Litewskiej.start honorowy
i za chwilkę właściwy start "ostry"

trasa biegła ulicami Szczecina

kubeczki z wodą i izotonikiem przygotowane do wydawania
i w trakcie wydawania
zwycięzca na mecie
a po biegu zrobiliśmy sobie spacerek po Parku Kasprowicza i Jasnych Błoniach (jutro pokażę zdjęcia).

Za tydzień kolejny półmaraton. Tym razem w Niemczech, w Wolgast. Urokliwe miasteczko.
Mam nadzieję, że nie będzie padać, to uda się po nim pospacerować. W ubiegłym roku niestety padał deszcz i za dużo nie zobaczyliśmy.

3 komentarze:

  1. Dzieki za fotorelację i czekam na fotki ze spaceru. Moje już trochę przedawnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś uwiecznisz na fotkach "swojego" maratończyka? toż to będzie największa nagroda, jak my pochwalimy...hihi...ale Ty masz serce, ja nie wiem czy tak bym kibicowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa fotoreportaz, no i ciekawe zajecie ma Twoj maz :-)

    OdpowiedzUsuń