wtorek, 16 sierpnia 2011

Maleństwo i podumowanie

Takie maleństwo powstało z wyszytego jakiś czas temu babeczkowego hafciku.Magnesik będzie upominkiem dla fajnej Babeczki. Skojarzenie jak wykorzystać ten hafcik na prezent to oczywiście zasługa Cyber Julki i pinkeepa jaki zrobiła.
I tyle o maleństwie.

A dlaczego podsumowanie?
Ponieważ dziś wróciłam po urlopie do pracy. Trzy tygodnie minęły nie wiadomo kiedy. Zobaczyłam kilka pięknych miejsc.
Nie opaliłam się - ale dla mnie to żadna nowość, bo nawet jak jest słońce to ja się nie opalam, tylko spalam jak raczek i potem cierpię.
Miałam dużo czasu dla dziecka.
Hafcikowo troszkę się działo. Co mogłam to pokazywałam na bieżąco. Nie wszystko mogłam pokazać. Przyjdzie na to właściwy czas.
Szalałam na blogu. Były dni, kiedy zamieszczałam po dwa posty. Jak na mnie to szaleństwo. ;-)
i to by było na tyle czas wrócić do wczesnego wstawania, godzin spędzonych w autobusach i tramwajach i oczywiście do pracy.
Zapomniałabym, na urlopie rozpoczęłam pewną sprawę, bardzo ważną dla mnie. jak się uda, to zdradzę tajemnicę. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło dobrze.

6 komentarzy:

  1. Kciuki trzymam:) a ja wyszyłam miśki od Ciebie, jeszcze raz bardzo dziękuję za wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka ta Twoja babeczka!:) Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam!:) Odgapiaj ile chcesz!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten magnesik.
    Trzymam kciuki za to tajemnicze przedsięwzięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również trzymam kciuki i życzę powodzenia :)
    Babeczka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawunię poproszę do pysznego maleństwa. Trzymam kciuki, trzymam chociaż co to może być....

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna babeczka Agnieszko :)
    Trzymam za Ciebie kciuki obiema łapkami :)

    OdpowiedzUsuń