sobota, 27 sierpnia 2011

Kawowe RR

W ramach przygotowań do kawowego RR wykończyłam zeszycik. Hafcik na lnie (wcześniej pokazywany) + troszkę koronki bawełnianej. Wymyśliłam sobie, że moje kawki będą na rustico i teraz na nią czekam. Jak przyjdzie to zabieram się za ramkę i pierwszą kawkę.A w chwili obecnej na tamborek znowu wskoczyły Nelsonki. Teraz wyszywam maj.

Pokażę jeszcze mój ostatni zakup ze sklepiku po 5 zł. Szkatułka. Surowa do własnoręcznego ozdobienia.
W domu zdziwiłam się bardzo, bo w środku miała drugą mniejszą. Podwójna radość.
Teraz obie czekają na swoją kolej.

Dziękuję serdecznie za miłe komentarze na temat biżuterii.

5 komentarzy:

  1. jestempod wrazeniem wyszywania krzyzkami na lnie. mozna zapytac o szczegoly??? czy to obojetnie jaki len?? i jak widzisz krateczki?? ja na kanwie sobie radze ale na materiale innym niz kanwa aboslutnie nie. prosze o porady :)
    pozdrawiam serdecznie
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna okładka na zeszyt. Ja jeszcze nie potrafię ich robić :( Ciekawa jestem jak będą wyglądały szkatułki po "liftingu".

    OdpowiedzUsuń
  3. No i to była super niespodziewana niespodzianka, fajnie jest się czasem tak dać zaskoczyć. Coffee zaczyna się pojawiać w całej krasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeszycik bardzo ładnie ozdobiłaś! A i niespodzianka podwójnie szkatułkowa jest przednia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piekny i udany hafcik!!!

    OdpowiedzUsuń