sobota, 23 lipca 2011

Doczekałam się :-)

Oficjalnie mogę ogłosić, że rozpoczęłam urlop ;-)
Bardzo się cieszę. potrzebowałam już odpoczynku.
A pogoda za moim oknem zupełnie nie urlopowa i nie letnia. Szaro, buro i pada deszcz. Teraz na chwilkę przestał. pewnie zbiera siły na później.
Jutro wyjeżdżamy i marzy mi się, żeby przez ten tydzień nie padało. A jak będzie padać to trudno, mamy spakowane peleryny przeciwdeszczowe.

Kolejny mały hafcik. Zebra.
Skończyłam haft na sierpień w moim kalendarzu, ale pokażę go jak już będzie wykończony. Postaram się na 1 sierpnia.
Zaczynam przygotowywać niespodziankę na wymiankę z fantazją. Tą pokażę w swoim czasie.
Oczywiście na wyjazd mam już też przygotowany hafcik.

Za oknem deszcz, a w moim domu roznosi się wspaniały zapach cynamonu. Przeczytałam przepis na chlebek cynamonowy i od razu pobiegłam do kuchni go wypróbować. Rewelacja. Przepis dla miłośników cynamonu. Nie ma nawet już co pokazywać. Został tylko kawałeczek.
Polecam cały blog Dziś mam ochotę na ... Kilka przepisów już wypróbowałam, a kolejne też kuszą.

6 komentarzy:

  1. Życzę słonecznego i udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna zebra, słodka:) Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Zeberka jest śliczna, Agusiu życzę Ci przyjemnego odpoczynku :)
    Ze swej strony zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie , po odbiór wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla miłośników cynamonu, to dla mnie, to dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń