środa, 8 czerwca 2011

Niedługo Dni Morza :-)

Tegoroczne Dni Morza odbędą się 10-12 czerwca. My wybieramy się w sobotę.

Ta impreza dopiero przed nami, a ja chciałabym wrócić do roku 2007.
4-7 sierpnia 2007r. Szczecin był gospodarzem finału The Tall Ships Races. Zapraszam na oficjalną stronę http://www.szczecin2007.pl/regaty2007/chapter_42098.asp
To było niesamowite przeżycie. Mój Paweł, ówczesny czterolatek do tej pory wspomina tamten zlot żaglowców.
Odkopałam swoje zdjęcia i oto kilka fotek z tego wydarzenia. Po kliknięciu zdjęcia robią się większe i dopiero wtedy wszystko widać.

Widok z góry na nabrzeże przy Wałach Chrobrego. W tle widać jeszcze Zamek Książąt Pomorskich i Katedrę.
Widok z góry na nabrzeża od strony Łasztowni
Wszędzie widać żaglowce, dosłownie "las masztów"
Mnóstwo żaglowców dużych, średnich i malutkich.
Oto kilka z nich:

Fryderyk Chopin wpływający do Szczecina
Dar Młodzieży już zacumowany przy nabrzeżu
Couauhtemoc z rozśpiewaną załogą na rejach.
Alexander von Humboldt ze szmaragdowymi żaglami. Niestety nie miałam okazji zobaczyć go pod pełnymi żaglami.
Ogromny Kruzensztern
Niecodzienny Sztandart. Jak wyczytałam w internecie jest to replika okrętu flagowego rosyjskiej floty zaprojektowanego przez cara Piotra Wielkiego i zbudowanego przy jego udziale.
Zdjęć mam mnóstwo, ale nie chcę was zanudzać. Postaram się zdać relację z tegorocznych Dni Morza.

1 komentarz:

  1. Zaczynam rozumieć po tych zdjęciach, że to faktycznie może być zachwycające... Cóż ja szczur lądowy mogę o tym wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń