poniedziałek, 2 maja 2011

Projekt Nelsonki 2011: sierpień

Drugi miesiąc, czyli sierpień, wyszywany na kanwie mojej imienniczki Agi skończony.
Teraz czekam na następny kalendarz i zaczynam wyszywać dwa kolejne miesiące: marzec i wrzesień.
W przerwie między kalendarzami muszę zrobić swój kalendarz - maj i chciałabym zabrać się za kolejnego UFO-ka. jeszcze nie wiem, który będzie następny.
Zaczyna się maj, a zostało mi ich jeszcze 5, czyli połowa. Na początku roku miałam ich 10.
Tylko, że same duże lub średnie. Ale i tak jestem bardzo zadowolona.

3 komentarze:

  1. Coraz bardziej nabieram ochoty, by kiedyś wyszyć dla siebie ten kalendarz. Bohaterowie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kotek, a wszystko takie precyzyjne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aga, super Nelsonek:) ja też już jakiś czas temu wyszyłam sierpień, teraz czas zacząć marzec na kanwie Iwonki;) a do Ciebie pewnie moja kanwa teraz zawita:) buziaki

    OdpowiedzUsuń