środa, 18 maja 2011

Musi być lepiej

Ja w zasadzie staram się nie narzekać, nie marudzić. Jak jest bardzo źle to zaciskam zęby. Gdzieś w głębi ducha wierzę, że będzie lepiej. Ale czasem trzeba gdzieś wylać swoje żale.
Dziewczyny dziękuję serdecznie za ciepłe słowa, za wsparcie.
Wszystkie komentarze przeczytałam dopiero dzisiaj, po powrocie z pracy i od razu zrobiło mi się lepiej. W przypadku wczorajszego posta włączyłam moderację komentarzy i postanowiłam ich nie publikować. Mam nadzieję, że się nie pogniewacie. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie słowa.

Ela, propozycja kusząca. Chciałam napisać do Ciebie meila, ale coś nie mogę wejść przez Twojego bloga. Odezwij się do mnie proszę na : koraliki_agi@wp.pl


Na koniec jeszcze zdjęcie naszego akrobaty, przeskakującego z drzwi na szafę. Na zdjęciu tego dobrze nie widać, ale drzwi były otwarte i ruszały się. A Kleks dał radę.

2 komentarze:

  1. Hi hi hi , moja Larka też należy do grupy akrobatów;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściskam Cię serdecznie, czasem trzeba zaciśnięte zęby rozluźnić i się wygadać.
    A kocisko jakie pocieszne :D

    OdpowiedzUsuń