czwartek, 14 kwietnia 2011

Wymianka kurczaczkowa

Prezenty wymiankowe przyszły do mnie dzień po dniu. Taka podwójna radość :-)
Kurczaczki przyleciały do mnie od Dominiki Dziękuję Ci serdecznie, radość sprawiłaś mi ogromną. A teraz pochwalę się prezentami, które od Ciebie dostałam. Zdjęć dużo. Całej przesyłki nie mam na jednym zdjęciu. Po prostu nie mieściła mi się w kadrze.
Śliczny "wstążeczkowy" "karczochowy" kurczak
Przepiękne, równiutkie szydełkowe cudeńka. Dla mnie to wyższa szkoła jazdy. Potrafię coś wyszydekować, ale moje prace nie są takie równiusieńkie.
Wspaniała serwetka.
i zwierzaki: kurka
zajączek
i druga kurka - zawieszka
a do tego karteczka, zawieszka pyszności do jedzenia i picia, mulina i rzeżucha
Prezent wspaniały. Wszystko wykonane niezwykle starannie. Radości mnóstwo. Jeszcze raz bardzo dziękuję

Moja paczuszka poleciała do Jeniulki. Niestety przed jej zapakowaniem, nie miałam naładowanych baterii do aparatu. Zdjęcia telefoniczne wyszły kiepskie. Ale coś widać. Kurczaczki dwa: na kartce i na zawieszce. Dołączyły do nich jajka: filcowe, świecowe i marcepanowe oraz trochę"przydasi" i słodkości.
Zawieszka to hafcikowy kurczaczek , naklejony na plastikowe jajko. Robiłam taką pierwszy raz, natchnął mnie post Damar5. Spodobało mi się - myślę, że nie jest to moja ostatnia zawieszka tego typu.

6 komentarzy:

  1. No ciesze sie ,ze i Ty sprobowalas :) A na czym haftowalas bo nie widze dokladnie.
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że Ci się wszystko podoba pozdrawiam Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty otrzymałaś!!!
    A Twoje prace też fajne. Ten haftowany kurczaczek jest słodki....
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To co dostałaś Agniecha jest ładne ale i to co mi wysłałaś też jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, a najbardziej mnie rozczuliły te koraliki na nogach kurki :)

    OdpowiedzUsuń