wtorek, 12 kwietnia 2011

Po przerwie

Przerwa nie była zaplanowana i rozpoczęła się nagle. Padł nam komputer. Straciliśmy wszystko, co nie było zapisane na płytkach. Najbardziej żal mi niektórych wzorków, których jeszcze nie zdążyłam zapisać. trudno, jak nie te, to znajdą się inne. Na szczęście mamy nasze zdjęcia.

A co u mnie:
1. wymiankowo:
- dzisiaj dostałam przesyłkę od Ines - dziękuje serdecznie prezent piękny, już czeka na Wielkanoc. zdjęcia zrobię jutro, przy dobrym świetle i pokażę na blogu.
- moja przesyłka kurczaczkowa dotarła do Jeniulki, a druga jeszcze jest w drodze.

2. Hafcikowo:
- lutowy Nelsonek na kanwie Agi gotowy. Obrazek "goły":
i "ubrany" w konturki:
Ja bardzo lubię wyszywać konturki. Zostawiam wszystkie na koniec. Lubię patrzeć jak bardzo zmienia się obrazek.
- ozdoba wielkanocna - rośnie zielony owal i powoli wyłania się ostatni tulipanek:
3. Wielkanocnie:
powstają mini zestawiki świąteczne - jajeczne karteczki i filcowane jajka, przeróżnie zdobione.
Tak prezentuje się zestaw granatowy:
Teraz, po przerwie, nie opędzicie się ode mnie ;-) Mam troszkę rzeczy do pokazania. Jutro wymianki.

4 komentarze:

  1. Ozdoba wielkanocna zapowiada się pięknie, jajka też fajniutkie :)
    A Nelsonki -u mnie jest podobnie, dziś dłubałam luty, jeszcze sierpień :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napatrzeć się nie mogę na twoje kurczaki wielkanocne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nelsonek bajka. Uwielbiam te kontury i wiem, że to oczywiste, że dodają wyrazu, ale zawszę będę się tym zachwycać :)
    Kurczaczki cudne.
    Pokazuj co tam jeszcze chowasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń