wtorek, 8 marca 2011

Zimowa wymianka

Dzisiaj zgodnie z zasadami wymianki zimowej u Moteczka pokazujemy swoje prezenciki.
Najpierw jednak chciałabym Wam pokazać jaki prezent z okazji Dnia Kobiet przygotował mi hiacyncik. Postanowił właśnie dzisiaj zakwitnąć.
Wymianka została zorganizowana przez Moteczka i należą jej się ogromne podziękowania za włożoną pracę i za sympatyczny kontakt.
Paczuszkę dla mnie szykowała Madzia. Wiem, że były z nią pewne perturbacje. Najważniejsze jednak, że przesyłka dotarła i do tego na czas. Czekała na mnie jak wróciłam z pracy. Prezenty wspaniałe. Bardzo dziękuję za takie cudowności.
Tak prezentowała się w całości.
A teraz szczegóły: przepiękny szaliczek - mięciutki i puchaty- z bardzo ciekawej włóczki. Kleksowi bardzo spodobały się te kuleczki, ale to nie dla niego. Muszę trzymać szaliczek z dala od jego wścibskich pazurków.
Portfelik. Zapinany na zatrzask, z mnóstwem przegródek i schowków.
Woreczek, a w nim masa przydasi i słodkości. Pawełek od razu wiedział, że guziczki są dla niego. Przy okazji "zajął" się też kolegą - Pawełkiem o smaku śmietankowym ;-)
Myślę, że woreczek świetnie się sprawdzi do przechowywania robótek podczas podróży.
A do tego własnoręcznie przygotowana karteczka i liścik.
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wspaniały prezent. Sprawił mi dzisiaj ogromną radość.

Na koniec pokażę jeszcze prezencik, który przygotowałam dla Damar Postanowiłam wykorzystać motyw śnieżynki. Powstał granatowy woreczek i 2 podkładki. Do tego dorzuciłam troszkę różnych słodkości.


12 komentarzy:

  1. Ufffff, bardzo się cieszę, że wszystko dotarło na czas. Pozdrawiam serdecznie i uściski dla Pawełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalik bardzo interesujący, mięciutki pewnie:) Twoje prezenty na pewno też zadowoliły obdarowaną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miło czytać radość na tych wszystkich blogach dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka Madzia dla Ciebie przygotowała:))
    Twój prezencik także mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności zrobiłaś oraz piękny prezent dostałaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten portfelik jest wprost prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne wymiankowe prezenty:))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne prezenciki;;;trzeba Pawełka pochwalić stworzył śliczny rysunek-BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ skarby zgarnęłaś fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czym się zachwycać, bo faktycznie same skarby!!!

    OdpowiedzUsuń