wtorek, 1 marca 2011

Czas wracać

Wracać do rzeczywistości. Urlopik skończony. Dzisiaj ostatni dzień. Czas wracać do pracy.
A tak mi było dobrze. Nigdzie nie musiałam się spieszyć. Miałam czas na wszystko. Dziecko zadowolone. Ferie spędziliśmy w domku, ale bardzo przyjemnie.
A jak robótki na tym skorzystały :-)

Ciężko mi pisać, bo jak siadam do komputera, to Kleks przychodzi i kładzie się na biurku i zasypia. Jego łepek leży na mojej prawej ręce.

Jeszcze odpowiem na komentarze.

Fagusia - jak Twój kotek taki łazęga, to przyślij go do naszego Kleksa, przydałoby mu się towarzystwo, szczególnie jak wychodzimy do pracy. Tylko czy mieszkanie byśmy poznali po powrocie ?

Myśli krzyżykiem pisane - słoń, hmm, no może jak się dokładnie przyjrzeć ;-)

Aneladgam - zgadza się jest dzban z kwiatami, ale nie są to tulipany.

Marina - dziękuję, cieszę się, że moje maluszki się podobają. A ja nie mogę się napatrzeć na Twoje Kwiaty Paryża. Są wspaniałe.

Izabell - pomocnik jest niezastąpiony. Nikt tak skutecznie jak on nie potrafi zaplątać nitek.

2 komentarze:

  1. Moze przeszkol go w odplatywaniu i podeslij na tydzien do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to będę czekać na kolejną odsłonę zagadki ;)

    OdpowiedzUsuń