wtorek, 22 lutego 2011

Zakaz wstępu do internetu

Dziękuję serdecznie za komentarze. Ja niestety mam tak, że podziwiam Wasze dzieła wszelkiego rodzaju, ale komentuję rzadko. Postaram się poprawić.

Aneladgam - ten zakaz powinien być dla mnie, albo przynajmniej zakaz wstępu na strony ze wzorami. Też mam milion pomysłów i każdy następny bardziej mi się podoba. Już mam całe mnóstwo wzorów wydrukowanych, czekających na swoją kolejkę.
Na razie zawzięłam się na moje UFO-ki i pomalutku je dłubię. Może zrobię malutkie podsumowanie:
1. z 5 UFO-ków małych i średnich zostały 2:
- Flamingi
- Altanka nad jeziorem

2. Z 5 UFO-ków dużych zostały 4 - tutaj niestety gorzej:
- Ogród
- Brama
- ozdoba wielkanocna
- kalendarz adwentowy

Następna będzie ozdoba wielkanocna, wiadomo z jakiego względu.

Edyta 350 - kalendarz haftuję na taśmie lnianej, kupowanej w mojej malutkiej pasmanterii, u przeuroczej pani, która świetnie doradza.
Jeszcze zbliżenie. Taśma ma dwa kolory: biały i naturalny. Ja bardziej lubię tą drugą. Brzeg ma ozdobiony złotą metaliczną nitką.
Do wyszywania zawsze używam muliny Anchor. Dawno temu zaczęłam nią wyszywać. Teraz uzbierała mi się już spora kolekcja. Mieści się w 2 pudełkach po puzzlach. Każdy kolor ma swoją torebeczkę strunową. Mulinę kupuję głównie na allegro, w większych ilościach. Jedynie brakujące pojedyncze kolory dokupuję w pasmanteriach.

2 komentarze:

  1. A coz to takiego ta torebeczka strunowa,bo ja w moich niciach mam taki bajzel,ze przeszla mi ochota na wyszywanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz swietnie poukladane wszystkie kordonki(pieknie rowniutko,kolorami dobrane),az sie by chcialo troche nieporzadku w nich zrobic;).Teraz musze tylko takie woreczki dorwac.W moich niciach jest traaaaaaaaaagedia prawdziwa,az sie boje pudelko otwierac i faktycznie,dlugo nic nie wyszylam.
    Dziekuje Ci za piekne slowa i chcialam dodac,ze napewno bylabys w stanie tez i cos ulepic.Wszystko jest po raz pierwszy w zyciu:)

    Dziwie sie dlaczego nie probujesz sprzedac swoich prac,nawet takich nie oprawionych.Sa przepiekne i starannie wyszyte.Ja bym probowala.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń