czwartek, 24 lutego 2011

Prezent wymiankowy

Bardzo lubię dostawać prezenty. Wczoraj listonosz przyniósł mi podarki, jakie w ramach wymianki Bardzo Kobiecej przygotowała dla mnie Karto-flana. Dziękuję Ci bardzo. Obdarowałaś mnie prezentami, jakich sama nie potrafię zrobić. A teraz już mam. Piękne szydełkowe wiosenne, kwiatowe obrączki do serwetek, zakładkę do książki (przyda się, bo czytam sporo), szydełkową maskotkę w kształcie ważki i mnóstwo słodkości. Do tego miły liścik i karteczki. Dziękuję :-)))
Moje oba wymiankowe prezenty poleciały. Teraz czekam z niecierpliwością kiedy dolecą do adresatek.

4 komentarze:

  1. Śliczności dostałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna przesyłka, te obrączki są po prostu wystrzałowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agus,wlasnie odebralam od Ciebie przesylke :) za ktora serdecznie dziekuje .Nie zdazylam sie jeszcze wszystkim nacieszyc ani porzadnie pomacac ale wiadomsc ,ze przesylka dotarla jest najwazniejsza :)
    Mozesz spac spokojnie :) Nic ,dziekuje jeszcze raz i lece ogladac :)
    Pozdrawiam goraco Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie, ze jestes zadowolona :) Dopiero teraz zagladam, ostatni tydzien chorowalam... Pozdrawiam, zapraszam do siebie: www.mojeszydelkoweprzygody.blox.pl

    OdpowiedzUsuń