piątek, 18 lutego 2011

Odpoczynek

Zaczęłam urlop. Bardzo się cieszę, bo jestem już bardzo zmęczona. Początek roku u mnie w pracy jest zawsze trudny. Odpoczywam 7 dni. A przed nami jeszcze tydzień ferii. Na pewno, razem z Pawełkiem nie będziemy się nudzić. Zamierzam się całkowicie oddać lenistwu i zajmować tylko przyjemnymi rzeczami.
Z obowiązkowych rzeczy - muszę rozliczyć PIT-y.
Myślę, że uda mi się częściej pojawiać na blogu. Mam kilka rzeczy do pokazania.
Wymiankowe niespodzianki chciałabym wykończyć w czasie wekendu i wysłać w poniedziałek.

3 komentarze:

  1. O, wypocznij koniecznie, to jest strasznie potrzebne. Ja też właśnie siedzę nad wymiankowymi rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego odpoczynku!!!! Zapomnij o obowiązkach tylko przyjemnie spędzaj czas z Pawełkiem:))
    I po wypoczynku wracaj do nas!!!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego leniuchowania Wam życzę;))

    OdpowiedzUsuń