środa, 5 stycznia 2011

UFO-ki małe i średnie

Wszystkich nieskończonych prac (liczonych z najnowszymi) mam 10. Sporo. Faktycznie, czas się nimi zająć.

Najpierw pokażę małe i średnie, jest ich 5:
Ostatnia w tym sezonie ozdoba świąteczna na plastikowej kanwie - powinnam ją niedługo skończyć
Drugi z kupionych przeze mnie w ubiegłym roku zestawów do haftu. Dużo się na nim dzieje, są krzyżyki, półkrzyżyki, kontury i supełki. wszystko na błękitnej kanwie.
Flamingi - został już tylko kawałek, ale przerażają mnie kontury - każdy wyszywany innym kolorem
3 Aniołki

Tak powinien wyglądać po wyszyciu
Kolejny Aniołek. Miał ozdobić karteczkę świąteczna. w tym roku mu się nie udało :-(

5 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać jak wszystko będzie pięknie ukończone ;-)) Trzymam kciuki za Ciebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oiekne te aniolki,ale dla mnie najwieksza ciekawostka sa te kanwy plastikowe.Pieknie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zrobić i ja rachunek sumienia z UFOkami

    OdpowiedzUsuń
  4. O, aniołki są urocze! Na płótnie wygląda zabójczo pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze te trzy aniołki. mogłabym dostać schemat?

    OdpowiedzUsuń