wtorek, 18 stycznia 2011

Prezenty

Kilka dni temu Eltea spytała na swoim blogu, czy znajdzie się ktoś chętny do przygarnięcia tych cudnych woreczków. Na takie pytanie wiadomo co odpowiedzieć. Dzisiaj dostałam woreczki. Są wspaniałe, dziękuję Ci bardzo.
Pawełek też jest szczęśliwy. Jak zwykle Eltea pamiętała o nim, dostał nowe okazy guziczków do swojej kolekcji. On też dołącza się do podziękowań.
Jak piękne rzeczy robi Eltea miałam już okazję przekonać się wcześniej, woreczki (i nie tylko) dostałam kiedyś w prezencie.
Woreczki nie tylko zdobią, pełnia też funkcję użytkową. W tych wcześniejszych przechowuję zapasy mulinki: w jednym białej, a w drugim czarnej. Do nowych zapakowałam kolorowe sznureczki. I teraz w mojej szufladzie panuje wzorowy porządek :-)

6 komentarzy:

  1. Ja też miałam przyjemność ogromną dostać dwa razy od Eltei prezenciki ,więc się nie dziwię Twojej radości;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To sa dopiero rarytaski,zazdroszcze-oczywiscie pozytywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eltea to cudowna kobietka i piękne rzeczy tworzy :) Fantastyczne te woreczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, niech woreczki dobrze Ci służą :) A ciekawa jestem tej Pawełkowej kolekcji. Koniecznie ją kiedyś pokaż :)))
    pozdrawiam
    I.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcięło mi komentarz - a taki był rymowany:) W każdym razie świetne połączenie czerwieni, kratki i naturalnego materiału Gratuluję prezencików:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń