wtorek, 18 stycznia 2011

Aniołki skończone

Moje "3 Aniołeczki" skończone i nawet oprawione.
Skończyłam też Aniołka na granatowej taśmie, przeznaczonego na kartkę świąteczną. Pokażę go pewnie dopiero za rok, po wykończeniu karteczki. Miałam z nim troszkę kłopotu. Najpierw nie mogłam znaleźć wzoru, jak już znalazłam, to była to wersja elektroniczna. Oczywiście bardzo przydatna. Tyle tylko, że ja pozwoliłam sobie pozmieniać kolorki muliny i musiałam szukać w swoich zbiorach, które to są. Na szczęście udało się i kolejny UFO-k skończony. Teraz zostały mi już duże i średnie. Z nimi tak łatwo nie będzie.

Dziękuję serdecznie za wsparcie w komentarzach, chyba tylko dzięki nim tyle prac już udało mi się skończyć.
Skaleczka, Piegucha: w tym roku planuję wyszywać co miesiąc obrazki, a wykorzystam je dopiero w następnym roku. Sposób ich "zagospodarowania" już mi chodzi po głowie.
Ozdoba wielkanocna jest z ubiegłorocznych Haftów Polskich z marca - HP 3/2010

7 komentarzy:

  1. Efekt koncowy piekny.Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne są te aniołki ;-)) Na pewno z resztą też świetnie sobie poradzisz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak duży postęp, że małe ufoki dokończone! Gratuluję, obrazek z aniołkami piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te aniołki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki są przeurocze! I godną oprawę im dałaś;)

    OdpowiedzUsuń