sobota, 4 grudnia 2010

Przesyłka do Wrocławia i świeczuszki

Plany hafcikowe dla dzieci zrealizowane. Ostatni w "kolejce" był ten malutki Mikołajek:Wszystkie hafciki razem wysłane do Wrocławia. Do Eli, która robi cuda dla dzieciaczków - http://elau66wr.blox.pl/html, przekazuje je Madzia. Madzia niestety nie ma bloga, a szkoda. Robi bardzo ładne rzeczy. Madziu serdecznie dziękuję.
Spróbowałam czegoś nowego. Decoupage na świeczkach. Na razie to tylko próby, zrobiłam takie dwie świeczuszki. Jedną z nich Mikołaj wysłał do Madzi ;-)


8 komentarzy:

  1. piękne te hafciki. A świeczusie urocze, nie wiedziałam że z nimi też tak można ;-)))) piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafciki śliczne, ten ptasiek to mnie zauroczył ;-)) Świeczuszka też bardzo ładna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie Cię odnalazłam nie tylko na chomiku - Jezusiczku ależ piękne rzeczy wyhaftowałaś. Jesteś najpiękniejszą Śnieżynką pod słonkiem. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. O na świeczce jeszcze nie próbowałam,a chyba warto bo u Ciebie ładniutko wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haftciki przeurocze!!!! A deku na świecach wyszedł świetnie, muszę chyba i ja spróbowac:)
    buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki stworzyłaś urocze, ptaszek rzeczywiście jest bombowy:) Świeczuszki zrobiły się takie świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie magiczne te świeczki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Agusiu przesyłka z hafcikami już doszła:) są wspaniałe, Ela na pewno wyczaruje z nich cudne rzeczy dla dzieciaczków:))) Dziękuję za uroczą świeczkę, tym bardziej milszy to upominek, że samodzielnie przez Ciebie ozdobiony:)) Dziękuję i buziaki ogromne przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń