środa, 22 grudnia 2010

Kolejne ozdoby

Bałwanek skończony zgodnie z planem w niedzielę. Niestety zmobilizowałam się dopiero teraz, żeby go sfotografować i napisać post. Tylko proszę cichutko oglądać, bo kotek na ręku Bałwanka śpi. ;-)Kolejna ozdóbka wskoczyła na plastikową kanwę. Znowu będzie z dodatkami. Z maluchów został mi jeszcze jeden bucik do zrobienia i prawie cały obrazek właściwy.
A teraz inna ozdóbka. Wymyśliłam taki wianuszek. Styropianowe koło owinięte jest bordową tkaniną w złote gwiazdki + moja ubiegłoroczna bombka cekinowa + złota taśma do zawieszenia. Coś w tym roku wzięło mnie na złoto.
I ostatnia informacja, ale bardzo ważna. Doszła moja paczuszka do Duditki

5 komentarzy:

  1. Cudny ten bałwanek. Zakupiłam sobie w tym roku kanwę plastikową bo takie ozdoby bardzo mi się podobają ale niestety czasu mi brakło :) Już nie mogę się doczekać kiedy pokażesz kolejną ozdobę, przynajmniej oko nacieszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanek z kocikiem cudny, Wianek piękny ;-)) Śliczny prezent dostałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥.•**•.♥♥•**•.♥♥.•**•.♥♥•**•.♥
    Świąt radosnych,
    przeżyć wzniosłych,
    w zdrowiu, szczęściu i miłości.
    Niech Święta radością
    wypełnią Wasz dom
    A Nowy Rok blasku doda
    Waszym dniom.
    ♥.•**•.♥♥•**•.♥♥.•**•.♥♥•**•.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śpij koteczku, śpij...
    Śliczny bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę spokojnych, ciepłych, pełnych rodzinnej atmosfery Świąt ;-))

    OdpowiedzUsuń