poniedziałek, 8 listopada 2010

Znowu się nie udało

Ale tym razem tylko dzień opóźnienia.
Ten tydzień minął pod znakiem filcu:
Duże filcowe kule w odcieniach szarości
Naszyjnik wymyślony i zamówiony przez moją koleżankę. Czeka go jeszcze wykończenie. Szary filc, stylizowany kształt kwiatu do połowy naszyjnika + srebrna kulka + gruba linka jubilerska (druga połówka). Postaram się na koniec zrobić lepsze zdjęcie
Kolejne kuleczki czekają na połączenie. Znowu szarości i dodatkowo fiolety.
Na razie koniec filcu.

Teraz wytwory papierowe. Zakładki wymyślone i zrobione w całości przez Pawełka. Mój wkład to przygotowanie bazy zakładki.

Krzyżykowo nie mam się czym pochwalić. A w zasadzie mam ale nie mogę - wymianki.
A na koniec chwalipięctwo ;-) taki piękny prezent dostałam od mojej przyjaciółki.

3 komentarze:

  1. Możesz być dumna z syna, te zakładki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. To takiej przyjaciółki pozazdrościć... Synowa zakładka śliczna, a i filciaki fajniusie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik dla koleżanki zapowiada się interesująco... a zakładki-bomba!:)

    OdpowiedzUsuń