czwartek, 4 listopada 2010

Zaległy wpis

Dlaczego zaległy, bo powinien pojawić się w niedzielę. Z przyczyn różnych, częściowo zależnych ode mnie, a częściowo nie, pojawia się dopiero dzisiaj.
Czas na podsumowanie tygodnia:

1. WYMIANKOWO:
- zapisałam się na kolejną (to już czwarta) wymiankę, tym razem u Lucynki, info na bocznym paseczku - teraz obmyślam prezenty,
- pozostałe prezenty wymiankowe naszykowane, czekają na wysyłkę

2. KRZYŻYKOWO:
- Misiowy Mikołajek na podusię dla dzieci - jest słodki, ale wykończył mnie. Kilka przeplatających się odcieni brązu + różnokolorowe konturki = mieszanka wybuchowa. A myślałam, że tak malutki obrazek wyszyję ekspresowo.
- kolejny rozpoczęty, też na podusię. Może uda mi się wysłać w przyszłym tygodniu paczuszkę do Wrocławia ?
- kalendarz adwentowy - wyłania się coraz więcej detali, ale jeszcze dużo pracy przede mną
3. KORALIKOWO:
- bransoletka - szkło weneckie i perełki, w szarościach
- filcowe energetyczne kule - wykonana przeze mnie, ale nie jest to nowa rzecz. Została po prostu naprawiona, po tym jak dostała się w niepowołane łapki
Postaram się następny niedzielny wpis zrobić w niedzielę ;-)

4 komentarze:

  1. hafciki są piękne. Szczególnie misio mnie zauroczył ;-)) Bransoletka jest świetna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten misiak jest uroczy, aż żałuję że jestem już dużą dziewczynką i nie mam takiej podusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misio jest zachwycający,warto było się mozolić z xxx;)

    OdpowiedzUsuń