wtorek, 16 listopada 2010

Wymianka Świąteczna

Nie mogę powiedzieć, że ten tydzień źle się dla mnie zaczął. Zaczął się wspaniale. Wczoraj paczka, dzisiaj paczka. Ale o dzisiejszej napiszę jutro.
Wczoraj przyszła paczuszka od Agnieszki - mojej imienniczki ;-) , w ramach wymianki świątecznej.

Agnieszka, dziękuję serdecznie za piękną niespodziankę. Sprawiłaś mi mnóstwo radości. Anielica jest wspaniała. A zapach jaki wydobywał się z paczuszki obłędny, przypomniał, że Święta już tuż, tuż.
A tutaj paczuszka prawie w całości. Prawie, bo uboższa o herbatki, kawki i słodycze, które umilały mi dziś pracę. Herbatka z wanilią i miodem pachnie obłędnie i świetnie smakuje. Jutro wypróbuję z pomarańczą i cynamonem.
Moja paczuszka przygotowana w ramach tej wymianki dziś poleciała do adresatki. Mam nadzieję, że szybko dotrze i że spodoba jej się to co przygotowałam.

5 komentarzy:

  1. Agnieszka ma talent w tworzeniu takich Aniołków, więc gratuluję ślicznego prezentu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł prawdziwie anielski, śliczny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prezentu, śliczny aniołek. Wymianki fajna sprawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj prezencik przesliczny
    A ja mam nietypową prośbę, bardzo proszę Cię o kontakt (odnośnie wymianki Aniołkowej ;), ponieważ nie mam Twojego maila, ważna sprawa :))

    berceuse.marta@gmail.com

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że mogłam sprawić Ci odrobinę przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń