czwartek, 18 listopada 2010

Wymianka Aniołkowa

Kolejny prezent wymiankowy dostałam. Moje Aniołki też już się wyrywają w świat, mam nadzieję, że jutro je wyślę.

Wspaniała Anielica będzie czuwać nade mną. Jest piękna, cieplutka, zimowa. Pasuje do mnie, bo ma krzyżykowe wykończenia ubranka ;-)

Od kogo takie wspaniałości ? Od Marty z blogu http://marta-berceuse.blogspot.com/.

Martusiu, bardzo dziękuję za wspaniałe prezenty, tak jak już pisałam do Ciebie sprawiłaś mi WIELKĄ przyjemność (a nie tylko odrobinkę). Bardzo dziękuję
A tak przedstawia się cały prezent. Jest jeszcze Aniołek ceramiczny, zawieszka decoupage, przydasie i słodycze. Tą piękną czekoladę zamówił już sobie mój synek. Może poczęstuje chociaż kawałeczkiem?
A na koniec jeszcze nasz Kleksik, zastanawiający się nad kolejną psotą.

2 komentarze:

  1. Kolejny śliczny Aniołek u Ciebie zamieszkał ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, ta Anielinka cudna jest, z tymi warkoczykami jest taka zadziorna, fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń