niedziela, 10 października 2010

Remanent

Ciągle nie mogę dojść ze sobą i swoimi robótkami do ładu. Doba coraz krótsza, a różnych zajęć coraz więcej. Jednym z "winowajców" jest też Kleksik, na którego mogę godzinami bezproduktywnie patrzeć. ;-)

Postanowiłam usystematyzować swoje robótki i plany robótkowe. Chciałabym co niedzielę robić takie podsumowanie. Może się uda ?

WYMIANKOWO:
1. zapisałam się na dwie, pomysły są, teraz tylko je wykonać;

BIŻUTERYJNIE:
1. naszyjniki filcowe - 5 sztuk - jestem w trakcie przygotowywania kul;
2. naszyjnik z bursztynów i sznurka - 3/4 zrobione;
3. naszyjnik z granatów - materiały są, ale nie rozpoczęty;
4. bransoletka z awenturynu - poszukuję ładnych kamieni, jeszcze nigdy nie robiłam nic z tego kamienia, jestem go ciekawa;

KRZYŻYKOWO:
1. flamingi - na razie do szuflady, jak będzie wolna chwilka to je wyciągnę;
2. Dwa wzorki na poduszeczki dla dzieci - wzorki czekają, ale nie są rozpoczęte. I potem cała piątka pojedzie do Wrocławia;
3. Napis Pippi na sukienkę dla córeczki mojej koleżanki - połowa zrobiona, niestety mogę go wyszywać tylko przy dobrym świetle dziennym, bo inaczej nie widać splotu materiału;
4. oprawa domków Powella - ramka czeka, tylko ja nie mogę się zmobilizować;
5. kalendarz adwentowy - rozpoczęty w ubiegłym roku, chciałabym go w tym skończyć;
6. motywy świąteczne - na kartki i nie tylko - mam kilka wzorów, które mnie zauroczyły

A gdybym zaczęła pisać o swoich planach, to chyba nie skończyłabym do rana. Chciałabym za tydzień napisać, że niektóre robótki udało się doprowadzić do końca.

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, aby wszystkie plany zostały zrealizowane według Twojego planu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, wróciłam do blogowego świata i wpadłam do Ciebie bo dawno mnie nie było. Kleksik przeuroczy i nic dziwnego że tak pochłania czas. Moja Łatka podobna do twojego Kleksika tylko już duża, ale też przynosi wiele radości.
    A jeśli chodzi o robótki i plany to ja mam podobnie, też dużo planów a mało produkcji, niestety:(
    Ale wierzę że uda nam się skończyc na czas, a Twoje plany ambitne, nic tylko siadac i robic:))))
    buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń