niedziela, 17 października 2010

Podsumowanie tygodnia - biżuteryjne

Tydzień zleciał bardzo szybko. W pracy młyn, ale w ramach relaksu udało mi się co nieco w domu wykonać.
Na razie posumowanie wymiankowo-biżuteryjne. Wieczorem postaram się napisać podsumowanie krzyżykowe:

WYMIANKOWO:
1. małe co nieco na obie wymianki udało mi się wydłubać ;-)

BIŻUTERYJNIE:
1. naszyjniki filcowe - 5 sztuk - jestem w trakcie przygotowywania kul - prace ciągle trwają;
2. naszyjnik z bursztynów i sznurka - 3/4 zrobione - praca w toku (nie spieszy się, bo jest on zdecydowanie letni);
3. naszyjnik z granatów - materiały są, ale nie rozpoczęty;
4. bransoletka z awenturynu - dalej poszukuję ładnych kamieni;
ale udało się zrobić kilka rzeczy poza planem (typowe dla mnie ;-) )
- koleżanka poprosiła o przeróbkę naszyjnika:
- filcowo-koralikowa broszka (granatowy filc (zrobiony przeze mnie "na mokro") + białe perełki i niebieski spękany szklany koralik)
- kolczyki Svarowski w kolorze montana (kiedyś już o nich pisałam) - mam nadzieję, że widać ich piękny kolor
- kolczyki z kwarcu dymnego i srebra - zrobione wcześniej, ale nie pamiętam, czy już je pokazywałam
- minimalistyczny naszyjnik czarne sznureczki i masa perłowa barwiona na pomarańczowo
A na deser zapraszam na urodzinowe tiramisu. Troszkę oszukane, bo zrobione w wersji dla dzieci, bez alkoholu i kawy. Biszkopty nasączone kakao, masa oczywiście z serka mascarpone, całość posypana kakao.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię tiramisu, więc ślinka cieknie mi jak patrzę na jego zdjęcie ;-)) Śliczne prace zrobiłaś, szczególnie przykuła uwagę moją ta broszka niebieska - śliczniusia ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, takie delikatne. A tiramisu, aż ślinka cieknie. Najlepsze życzenia dla jubilatki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tiramisu nie przepadam, ale za to ta biżuteria - nie mogę oczu oderwać!

    OdpowiedzUsuń