niedziela, 17 października 2010

Podsumowanie krzyżykowe

Dziękuję serdecznie za wszystkie sympatyczne komentarze. Bardzo mobilizują mnie one do dalszych prac.
A teraz zgodnie z tytułem posta i dzisiejszą obietnicą podsumowanie
KRZYŻYKOWE:
1. flamingi - czekają w szufladzie, ;
2. Dwa wzorki na poduszeczki dla dzieci - jeden zrobionym w połowie, drugi czeka;
3. Napis Pippi na sukienkę dla córeczki mojej koleżanki - gotowy (przepraszam, ale zdjęcie zrobione niewyprasowanej sukience);
4. oprawa domków Powella - to plan na jutro; na razie przymiarka metryczki do ramki.
5. kalendarz adwentowy - czeka w kolejce;
6. motywy świąteczne - na kartki i nie tylko - mam kilka wzorów, które mnie zauroczyły. Dwa z nich na plastikowej kanwie gotowe. Jeszcze kilka i zacznę szykować świąteczne kartki.

5 komentarzy:

  1. To kibicuję by te plany się pięknie zrealizowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupujesz, jeśli wolno spytać plastikową kanwę?? Bo nigdzie nie mogę dostać.... Hafciki oczywiście świetne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :).

    Fajnie, że zapisałaś się na moją wymiankę :).

    OdpowiedzUsuń