piątek, 1 października 2010

Ametysty w czapeczkach

Niewiele się u mnie dzieje. Jestem w ciągłym biegu, wieczorem padam wykończona, skoro świt pobudka i do pracy. I niestety na robótki już nie wystarcza mi czasu.

Krzyżyki leżą odłożone w koszyczku, filc też, w tym tygodniu udało mi się tylko zrobić korale i 2 pary kolczyków.

Korale nie zostały sfotografowane, robiłam je w ekspresowym tempie i od razu oddałam. Do ich wykonania użyłam pięknych dużych kul ametystu i do tego oponek z satynowanego srebra.

Kolczyki: ametystowe kule w czapeczkach z satynowanego srebra:
Drugie kolczyki spróbuję sfotografować jutro, przy świetle dziennym. dzisiejsza fotka nie nadaje się do publikacji, nie oddaje ich pięknego koloru.
A na koniec kiciuś, odpoczynek po szaleńczych gonitwach

3 komentarze:

  1. Witaj!
    Bardzo się cieszę, że zapisałaś się na moje candy-wymiankę :)
    Twoja biżuteria i hafty, szczególnie te przedstawiające małe zwierzątka, są śliczne :) A kiciuś jest uroczy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń