czwartek, 9 września 2010

Śpiąca kaczusia i inne sprawy

Śpiąca kaczusia to kolejny hafcik, który zamierzam wysłać do Eli do Wrocławia.

Z tego co dowiedziałam się od Kasi organizatorki wymianki wakacyjnej moja paczuszka dotarła do adresatki. niestety zapomniałam zrobić zdjęcie całej paczuszki, mam tylko jego hafcikowe składowe.
morski igielniczek:
breloczek-torebeczka (zdjęcia dwóch stron):

Do paczuszki dołożyłam jeszcze kilka przydatnych i miłych rzeczy.

Tylko troszkę mi przykro, że osoba, którą obdarowałam, mimo mojej prośby w liście, nie dała mi żadnego znaku, że paczuszka dotarła. Ja rozumiem, że są różne sytuacje losowe, ale wystarczyło napisać tylko kilka słów, a to zajmuje tylko kilka minut.

5 komentarzy:

  1. Hafcik kaczuszki jest mi znany, bo to była jedna z pierwszych rzeczy jakie wyhaftowałam. Oczywiście moja nie wyszła mi tak ślicznie. ;-)) Prezenciki zrobiłaś urocze. Nie martw się, że dziewczyna Ci znać nie dała, że doszło...ja z wymianki wakacyjnej nic jeszcze nie dostałam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak mi się ta torebeczka podoba! Haftowałaś 2 części przód i tył? Jeśli mogłabym prosić o schemat lub namiar gdzie można go znaleźć byłabym ogromnie wdzięczna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja pukam z prośbą o wzorek;) marinaduch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wzorek! Kochana jesteś;) Przy najbliższej okazji sprawię sobie tę torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kaczusia;))Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń