czwartek, 2 września 2010

Śliczności i propozycja


Paweł poszedł do szkoły. Dzisiaj ma 2 lekcje, jutro 3. Na razie są to zajęcia adaptacyjne. Ja na urlopie, żeby go odbierać, jak skończy zajęcia. Niestety jeszcze tylko do poniedziałku. Od wtorku do pracy, a Paweł ranki i popołudnia w świetlicy.
Piję sobie kawkę, a przy niej muszę się pochwalić prezentem od Anek73 z Przystanku Kłodzko . Prace Ani podziwiam już od dawna. Zachwyciły mnie kawowe kompleciki: kolczyki i biscornu. Dzięki indywidualnej wymianie z Anią stałam się dumną posiadaczką jednego z kompletów.
Aniu jeszcze raz bardzo dziękuję.
Tak prezentuje się całość.

A teraz zbliżenia: biscornu:
i jego druga strona oraz kolczyki:
Są to precyzyjne małe cudeńka.

Co ja wysłałam Ani - oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcie całości, dlatego przedstawiam tylko głównych bohaterów:
kolczyki z ziarnami kawy (niestety niezbyt dobrze widać je na zdjęciu):
pleciony naszyjnik z ciemnozielonymi kuleczkami serpentynitu:
Do tego oczywiście wrzuciłam coś słodkiego, "przydasie" i biżuteryjną zakładkę do książek.

Aniu, widziałam na zdjęciach "kawowe" kolczyki w użyciu - cieszę się, że przypadły Ci do gustu.


A teraz druga część tytułu. Propozycja.
Jeśli komuś podoba się to co robię, to ja jestem bardzo otwarta na propozycje indywidualnych wymianek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz