niedziela, 8 sierpnia 2010

Wakacyjna wymianka

Przesyłka dotarła do mnie w piątek, ale dopiero dzisiaj mogę pokazać co pięknego dostałam.
Broszka w moich ulubionych kolorach jesieni.
Etui zamykane na zameczek - podziwiałam szycie (ja niestety jestem w tym kiepska, moje szwy nie są takie równe).
Mnóstwo "przydasi": mulina, kanwa, koronka, kwiatuszki.
Oprócz tego masa słodyczy (nie wszystkie doczekały na zdjęcie) i napojów (herbatki i kawa).
Własnoręcznie wykonana kartka i przemiły liścik.
Od kogo to wszystko ? Tym razem obdarowywała mnie Karolinka z blogu http://nitkowyswiat.blogspot.com/. Polecam. Zaglądajcie do niej, bo robi przepiękne rzeczy.
Karolinko bardzo Ci dziękuję , za przepiękne prezenty.

1 komentarz:

  1. Cieszy mnie niezmiernie, że wszystko się spodobało ;-))

    OdpowiedzUsuń