sobota, 28 sierpnia 2010

Są jeszcze dobrzy ludzie na świecie

Dziękuję wszystkim dobrym ludziom, którzy okazali mi dziś swoją pomoc.

Miałam dziś okazję przekonać się, że jednak istnieją jeszcze dobrzy ludzie. Dziś rano, czekając na przystanku na autobus, straciłam przytomność. Ocknęłam się jak ludzie wzywali pogotowie. Wszyscy zajęli się mną bardzo troskliwie.
Dlaczego zemdlałam? Ne wiadomo. Przeprowadzone badania nic nie wykazały. Zostałam jakiś czas w szpitalu na obserwacji i po południu wypuścili mnie do domu.
Mam nadzieję, że to sie nie powtórzy

4 komentarze:

  1. oby się nie powtórzyło. Dbaj o siebie i odpocznij .

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja obserwacją, ale mimo wszystko zrób sobie dokładne badania. Nie traci się przytomności bez powodu. Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku...idź jeszcze raz i zrób jakieś badania.Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam muszę powiedzieć ze dziś spotkałem także dobrego i bezinteresownego człowieka a mianowicie przydarzyło mi się dziś zgubić telefon służbowy chyba nie muszę pisać jak się zmartwiłem aż po kilku godzinach dostałem telefon na numer prywatny i usłyszałem ze telefon można odebrać byłem zszokowany ale warto wierzyć ze są jeszcze tacy ludzie gdy odbierałem ten telefon nie mogłem w to jeszcze uwierzyć pozdrawiam wszystkich dobrych i szczerych ludzi .

    OdpowiedzUsuń