wtorek, 1 czerwca 2010

WYNIKI KONKURSU

Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie za udział w konkursie.
Okazał się on trudny. Aż do niedzieli myślałam, że nie będzię prawidłowej odpowiedzi. Ale jednak padła.
Rozwiązanie konkursu to:



Jest to zestaw Lanarte i urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Wyszywa się na cieniowanym płócienku, motywy główne 2 nitkami muliny, tło 1 nitką. Do tego jest ciekawa ramka, passe-partout Jak widać 1/4 już gotowa. Nagrodę zdobywa KonKata
Przyznam się, że wszystkie wzorki mnie urzekły, ale od któregoś musiałam zacząć.

Ponieważ dzisiaj Dzień Dziecka, a ja wygrałam dzisiaj książkowe candy, które organizowała Natalija pozstanowiłam przyznać nagrodę pocieszenia. Będą to kolczyki.
Losy zostały przyszykowane.
Tajemnicza rączka je wymieszała i wylosowała



Nagrody prezentują się tak:
Dla KonKaty:
Dla Agaty:
Dziewczyny poproszę o adresy na meila:

3 komentarze:

  1. Już czekam na Candy N2 :) mnie się niestety nie poszczęściło z książką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, ale się cieszę, udało mi się zgadnąć !!!
    jupiii !!!!!
    dziękuję za zorganizowanie zgadywanki
    szalenie mi było miło

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa... cudne te kolczyki!!!! Bardzo mi się podobają!!! :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń