poniedziałek, 7 czerwca 2010

Rozpoczynamy podróż z Edwardem Tulanem

Dotarła do mnie książka wygrana u Nataliji.
Oprócz książki dostałam całą masę prezentów : przydasie, biżuteria, serwetki i słodkości.

Natalija serdecznie dziękuję, wszystko cudowne i wszystko podarowane z wielkim sercem. Od dawna podziwiałam Twoje wspaniałe broszki, a teraz jestem już właścicielką jednej z nich. Kochana serdecznie dziękuję za wszystko.
Książkę zaczęłam czytać i nie robię tego sama, mam słuchacza.
dzsiaj wieczorem postaram się ogłosić candy, w którym przekażę książkę następnej osobie.

Troszkę się martwię, bo minęły już dwa tygodnie, od wysłania mojego biżuteryjnego prezentu na wymiankę u Boniusi. A ciągle nie mam informacji, czy dotarł.

2 komentarze:

  1. Agusiu, dotarły do mnie kolczyki, które ostatnio u Ciebie wygrałam, są piękne, bardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i mam nadzieje że książka sie spodoba, również i słuchaczom.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń