poniedziałek, 21 czerwca 2010

Oprawione

Wreszcie moje obrzki (niektóre) doczekały się oprawy.
Jestem z siebie bardzo dumna :-))) Kupiłam rameczki z surowego drewna, pomalowałam je i oprawiłam obrazki.
Niestety nie mogłam się zdecydować na jeden rodzaj oprawy:
1. Pani dostała ramkę najpierw pomalowaną na granatowo, potem pobieloną i przecieraną

2. Pan ma ramkę pomalowną na granatowo, ale zostawiłam prześwitujące drewno
Tak wyglądają razem.

Dalej nie mogę się zdecydować, który lepiej się prezentuje

7 komentarzy:

  1. Mnie się bardziej podoba wersja granatowa - lubię jak ciemna ramka podkreśla kolor obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez bardziej podoba się wersja granatowa - dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Granatowa, chociaż pobielana też ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obrazki i oprawy. Bardzo fajnie wyglądają ;)

    http://kraina--czarow.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. obie rameczki są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie lubię bielone, ale w tym przypadku myślę że lepiej wygląda sama niebieska, daje lepszy kontrast i dzięki temu lepiej widac wspaniałą pracę:))
    Pozdrowienia ślę....

    OdpowiedzUsuń
  7. stawiam na granatową, fajniej widać pracę

    OdpowiedzUsuń