poniedziałek, 7 czerwca 2010

CANDY - Cudowna podróż Edwarda Tulana

W zabawie tej obowiązują następujące zasady (podaję za Nataliją):
1. książkę należy przeczytać w ciągu 10 dni (lub szybciej), wpisać się do niej i zorganizować candy u siebie na tych samych zasadach;
2. wysyłając książkę należy dodać do niej jakąś niespodziankę;
3. w zabawie biorą udział osoby posiadające blog;
4. osoby deklarujące chęć udziału wpisują się w komentarzach;
5. komentarz jest zgodą na w/wym. zasady;
6. do zabawy u mnie można się zgłaszać do 25.06.2010r. (ostatni dzień szkoły);
7. losowanie odbędzie się 26.06.2010
8. na swoim blogu należy umieścić podlinkowane zdjęcie

ZAPRASZAM SERDECZNIE

14 komentarzy:

  1. Ja też chcę przeczytać tę zachwalaną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja też chętnie ją przeczytam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się też piszę :) Może tym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę książkę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz już próbowałam, spróbuję jeszcze raz! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. To już moja druga próba, może tym razem będzie skuteczna?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też podróżuję z bloga do bloga :) podejście 2 ;) a zaraz podlinkuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł, jeszcze się z tym nie spotkałam, a że uwielbiam czytać i mam bloga chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ufff! Zdążyłam! Zwykle ten fajny rodzaj candy przelatywał mi koło nosa :-)
    Informacja już jest u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja się jeszcze piszę! :) Świetny pomysł, bardzo mi się to podoba. :)

    OdpowiedzUsuń