niedziela, 23 maja 2010

Koniec i zapraszam na konkurs

Nareszcie koniec. Skończyłam w piątek, ale dopiero teraz udało mi się zrobić fotkę i spokojnie usiąść, żeby zrobić wpis. Bukiecik prezentuje się tak.

Teraz zabieram się za wykończenie robótek na wymianki, w których biorę udział.

KONKURS

Konkurs związany jest z moim szaleństwem zakupowym. Zaszalałam i kupiłam 4 zestawy do wyszywania


Jeden zestaw zaczęłam już wyszywać. Który z nich ???
Proponuję malutki konkursik. Proszę o odpowiedź (tylko jedną) w komentarzach. Informację o konkursie należy zamieścić na swoim blogu. Konkurs trwa do końca maja. Losowanie w dzień dziecka. Wśród osób, które odgadną właściwą odpowiedź wylosuję nagrodę niespodziankę biżuteryjną.
Serdecznie zapraszam do udziału.

A na koniec jeszcze pokażę zrobiony i ozdobiony przez mojego synka separatorek do muliny.

Proszę się nie sugerować kolorami, bo podzielił mi i przygotował w ten sposób wszystkie mulinki. Ale zrobiłam tylko jedno zdjęcie.




6 komentarzy:

  1. Piękne te kwiaty! :) I strzelam, że zaczęłaś haftować ten widoczek (lewy górny róg) - ja bym go wybrała w pierwszej kolejności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Synek zdolny!!! i fajnie że się angażuje do Twojej pracy. A hafciki kwiatowe słodkie, zdolna z Ciebie babka:)) A jeśli chodzi o wybór haftu to ja również stawiam na pierwszy obrazek, jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obstawiam obrazek nr 4, czyli prawy dolny róg.

    Piękne te wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obstawiam drzewko!! Ja bym od niego zaczęła jest piękne !!!! Czyli prawy, górny róg!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój typ to :Zaczęłaś obrazek nr 1 czyli w żółtym kartonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm, skoro ostatnie dzieło było z kwiatami to stawiam , dla odmiany na orientalne klimaty (zestaw nr 3)tak mi się wydaje bo światło się wnim odbiło

    OdpowiedzUsuń