wtorek, 25 maja 2010

Dostałam prezent :-)))

Dzisiaj dotarł do mnie prezent w ramach wymianki biżuteryjnej organizowanej przez Boniusię. Dostałam takie cudeńka.
Agatko serdecznie dziękuję za prezent.

Jak widać dostałam cały komplet biżuterii: cudne filcowe i szydełkowe korale, bransoletkę, broszkę, kolczyki i do tego zawieszkę. Niestety na zdjęciu nie bardzo ją widać. jest to śliczna maciupeńka zawieszka w kształcie babeczki ozdobionej koralikami. A ja lubię wszystkie słodycze, także babeczki ;-)

I to jest świetne w wymiankach (obok dreszczyku emocji), że dostaje się takie prezenty jakich samemu nie potrafi się zrobić. Ja jestem kiepska w szydełkowaniu, nigdy też nie robiłam z filcu takich ciekawych kształtów. Jeszcze raz wielkie dzięki.

Ja niestety jestem maruderem. Prezent do osoby, którą wylosowałam wyślę dopiero jutro. Jest już gotowy i zapakowany, tylko poczta zamknięta. Zdjęcia pokażę, jak dotrze do adresata.

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że rzeczy się podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty otrzymałaś!! Mnie szczególnie podobają się te szydełkowe korale:))

    OdpowiedzUsuń