niedziela, 30 maja 2010

Co słychać ???

Od kilku dni jestem z Pawełkiem na zwolnieniu. Już czuje się lepiej, dlatego moge trochę poszaleć xxx.
Co się zmieniło od wczoraj ?
1. Żółwinka skończona - pokazywałam i pisałam o niej rano. Dziękuję za miłe komentarze.
2. Obrazek tropikalny - wzbogacił się o flaminga
3. Obrazek kuchenny - czarno-biała ramka skończona
4. Tajemniczy obrazek - w trakcie pracy
5. Brama - nie ruszona
A ponieważ natura nie lubi pustki. coś się skończyło (żółwinka), to coś się zaczyna. I tak rozpoczęłam kolejny obrazek na poduszeczki dla dzieci. Kolejna kaczuszka. Już prawie skończona. Jeszcze tylko kilka barwnych plamek i konturki. Na razie prezentuje się tak

Wczoraj upiekłam przepyszne ciasto, znalezione na blogu Przy kuchennym stole.
Paluszki lizać, dzisiaj nie było juz po nim śladu. Na pewno będę je jeszcze piekła. Polecam.

1 komentarz:

  1. Ależ pracowicie u Ciebie! :) A teraz lecę oglądać przepis :D

    OdpowiedzUsuń