wtorek, 30 marca 2010

Przesyłki dotarły

Obie moje przesyłki, przygotowane w ramach wymianek wielkanocnych dotarły do adresatek:

1. dla Zulki http://pikotka.blogspot.com/ - wymianka u Lucynki

2. dla Amalii http://swiatamalii.blogspot.com/ - wymianka u Enthia

Zawsze staram się wysłać na wymianki coś nowego. Tym znalazłam w mojej ulobionej pasmaterii, torebki ekologiczne do pakowania prezentów. Do pierwszej dodałam bawełniane koronki i malutkie różyczki. Drugą ozdobiłam hafcikiem kwitnącego kwiatka (oczywiście własnoręcznym), tasiemkami i małą kaczuszką. Efekt końcowy w obu przypadkach spodobał mi się. Na pewno jeszcze kiedyś wykorzystam te torebeczki.

Mrofeczko: tak, do tej bransoletki wykorzystałam drut pamięciowy. Zrobiłam już na nim całą masę bransoletek, ale większość rozeszła się i nie mogę pokazać. Ta jest bardzo prosta, z jednego rodzaju koralików, ale robiłam też inne.

2 komentarze:

  1. Ładne torebeczki a co do drucika to muszę taki kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty przygotowałaś. Gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń