wtorek, 2 marca 2010

Prezenty - wysłane i otrzymane

Najpierw chciałabym się pochwalić. Wczoraj dostałam wspaniałą szydełkową zakładkę. Jest cudownie zrobiona, ma przepiękny zielony kolor i jest na niej moje imię (Aga) - mam nadzieję, że widać to na zdjęciu. Zakładka jest prezentem (chyba) od Salameandry http://robotkisalameandry.blox.pl/html Mam nadzieję, że dobrze zgadłam ?


A tak prezentowała się paczuszka przyszykowana przeze mnie dla Małgosi piszącej na blogu http://anielskoisielsko.blogspot.com/

Drugiej paczuszki nie mogę pokazać, bo jeszcze nie dotarła do adresatki.

A ja ciągle (coraz bardziej niecierpliwie) oczekuję na moje paczuszki.

4 komentarze:

  1. Śliczny haft, w sam raz na dzień kobiet. Bardzo mi się podoba pomysł i realizacja. Fajnie się prezentuje w tej ozdobionej ramce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten haft w Szafie, od razu mnie urzekł, jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałaś śliczne prezenciki na wymiankę z okazji Dnia Kobiet:) zwłaszcza obrazek damy w czerwonej ramce bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Madzia7908 :) Zwłaszcza, że ta dama w czerwonej ramce cieszy moje oczy w mojej sypialni na półeczce :D

    OdpowiedzUsuń