sobota, 13 marca 2010

Prezenciki :-)

Tydzień był dla mnie bardzo miły dostałam prezent wymiankowy na Dzień Kobiet, który już pokazywałam.

Dostałam śliczny upominek od Aneladgam http://lylis.blox.pl/html z 2000 komentarz, a w nim takie cuda:


chustecznik - który widziałam wcześniej na blogu Madzi i miałam cichutka nadzieję, że go dostanę
i wiosenna filcowa zakładka, którą Pawełek zabrał sobie.



Przy okazji na zdjęciu widać jego kolejną książeczkę do przeczytania. Przeczytaliśmy już masę książek o dinozaurach i Pawełek jest juz ekspertem z tej dziedziny, ale jak w bibliotece pojawia się nowa książka to jej nie przepuści.


Weronika: jeśli chodzi o "Poczwarkę" to tego się właśnie obawiam, że będę przy niej płakać jak bóbr. Na razie czeka, aż skończę inną książkę tej autorki "Ono".

Mogę już również pokazać paczuszki, które ja wysłałam:


1. dla Edyty http://www.lesnyzakatek.blogspot.com/ w ramach wymianki kolorowej na Dzień Kobiet

2. mój wkład do wspólnej paczuszki dla Jeniulki
Zrobiłam kolczyki, tylko niestety Jeniulka ich nie nosi. Ja co prawda bardzo późno "przedziurawiłam" uszy. Może Jeniulka też się skusi.

4 komentarze:

  1. a do mnie wymianka na Dzień Kobiet nie dotarła, czekam z niecierpliwością na to co będzie się w niej mieściło (mam nadzieję, że dotrze).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniusie prezenciki,a może i ja się skuszę na "Poczwarkę" ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za piękne prezenty!!!! I Twoje też są fajnie, super jest dostawac, ale i super dawac. Gorące pozdrowienia przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń