czwartek, 4 marca 2010

Dzień pod znakiem Madzi

Dzisiejszego dnia spotkały mnie dwie niespodzianki, obie związane z Magdami.
Pierwsza (na zdjęciu) związana z wymianką "kolorową" na Dzień Kobiet. Przepraszam za paskudne zdjęcie, ale jak zwykle w ważnych momentach mój aparat nawalił i postanowił się rozładować. Jak tylko będzie sprawny zrobię lepsze zdjęcia i wrzucę na blog.
Madziu, bardzo dziękuję, śliczne rzeczy mi przysłałaś, bardzo mi się podobają, tym bardziej, że wykonane własnoręcznie przez Ciebie. Dostałam:

zieloną kwiatową zawieszkę, która nie dość, że wygląda jak kwiatek i jest ozdobiona kwiatkiem to jeszcze kwiatowo (lawendowo) pachnie.

cudownego Aniołka w zielonej sukieneczce ze złotymi skrzydełkami;

zielone mydełko, o pięknym zapachu;

obrazek - tulipanki w brązowej rewelacyjnej ramce

A tak mój prezent wygląda :-)


















Obiecuję niedługo będzie lepsze zdjęcie.

Madziu, jeszcze raz bardzo dziękuję i mam prośbę chciałabym poznać Ciebie i Twój blog, więc ujawnij się.

Drugą Madzię poznałam na forum "Nasze hafty", a tu nagle pojawił mi się od niej komentarz na blogu.

Dobrze zgadłam, że to Ty ???

6 komentarzy:

  1. Fajny prezent ;-) Czekam na lepsze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. haaa.. kochana oto ja :) cieszę się, że spodobały Ci się moje drobiazgi :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenciki dostałaś Aga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kwiatowe prezenty zdecydowanie przywołują wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aguś:)
    Tak to ja, znamy się oczywiście z serwisu nasze hafty:)) Twojego bloga już znam od jakiegoś czasu, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi dodać komentarzy, aż do dziś...;) A tu proszę zaglądam znów do Ciebie, a Ty mi też zrobiłaś bardzo miłą niespodziankę swoim dzisiejszym wpisem na blogu o mnie:)) Buziaki za to:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. brałyśmy udział w tej samej wymiance;) ja też już dostałam swoje prezenty, a Twoje są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń