środa, 10 marca 2010

Długo wyczekiwana, ale najważniejsze, że dotarła

Bardzo dziękuję, za śliczną paczuszkę. Przyznam się, że oczekiwałam już na nią z niecierpliwością. Dotarła spóźniona, ale najważniejsze, że jest. Nie bardzo wiem komu mam dziękować.
A teraz do rzeczy. Co do mnie dotarło ?
Najpierw zdjęcie zbiorowe:















Koszyczek wypełniony mulinkami i pysznościami oraz podkładka i igielniczek w tym samym stylu. Do tego zakładka szydełkowa i karteczka z kwiatuszkiem.
A teraz zbliżenia. Najpierw na koszyczek:








i na zakładkę:





Zakładka przymierza się już do następnej książki, którą planuję przeczytać.

5 komentarzy:

  1. Super prezencik dostałaś, warto było poczekać.

    Ciekawi mnie jak idzie Wam zbieranie guzików?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że anonimowośc to moja specjalnośc ostatnio.Cieszy mnie,że prezencik się podoba.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jednak dotarł i nie zagubił się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta wachlarzykowa zakładka! gratuluję miłego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczwarka to piekna ksiązka, płakałam przy niej jak bóbr! Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń