czwartek, 25 lutego 2010

Pracowity wieczór

Zajączek podejrzany u Wiki http://fascinata.blox.pl/2010/02/Jak-zrobic-zajaczka-z-kwadratu.html#ListaKomentarzy tak mnie zauroczył, że postanowiłam sama spróbować go zrobić. W oryginale kwadracik zrobiony jest z włóczki na drutach, ja wykorzystałam arkusik filcu. Niebieskie oczka, zielona kokardka i niestety brak ogonka. Ogonek miał być ze sfilcowanej kuleczki, niestety złamałam igiełkę i na razie ogonka brak :-(


















Odkurzyłam też swój warsztacik biżuteryjny i powstały takie twory:





































































































2 komentarze:

  1. Zajączek uroczy! a ogonek do świąt zdążysz jeszcze zrobić.
    bardzo ciekawa biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy zajączek, oby do Wielkanocy dostał ogonek ;)

    OdpowiedzUsuń