poniedziałek, 8 lutego 2010

Co robić z hafcikami ???

Dziwne jest to moje krzyżykowanie. Na razie głównie wyszywam dla samej radości wyszywania. Parę prac rozdałam jako prezenty, ale reszta zostaje u mnie. Mam już całą (prawie) szufladę haftów i hafcików i nie wiem co z nimi zrobić. Oprawić chcę, ale tylko niektóre. Resztę chciałabym wykorzystać w jakiś bardziej użytkowy sposób. Mogłyby być "ozdobą" poduszek, woreczków, toreb, kosmetyczek itp. Cały problem jednak w tym, że ja na razie podchodzę do maszyny jak do "jeża". Postanowiłam, że trzeba coś z tym zrobić. Bo haftów powstaje coraz więcej. Jeżeli macie jakieś pomysły, to chętnie posłucham.

Wczoraj zmieniłam lekko swój blog. Wszystkie informacje o "słodkościach" umieszczam z boku, ze zdjęciem, linkiem i informacją u kogo i do kiedy. Podejrzałam to na Waszych blogach i postanowiłam to zrobić u siebie. Musiałąm troszkę "powalczyć" z ustawieniami i ....... zwycięstwo.

4 komentarze:

  1. Nie ma innego wyjścia jak przysiąść do maszyny i ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć,ja np.ćwiczyłam na szyciu zwykłych jaśków(na poduszki),z wykorzystaniem haftu uszyłam:rękawice kuchenną,kosmetyczkę,przybornik z trzema kieszonkami,który wisi w łazience,a to wszystko oczywiście podpatrzyłam na blogach.Większe oczywiście od razu oprawiam.Powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja mam Ci poradzić?
    Może jedynym wyjściem jest nauczyć się szyć, tylko czy to rozwiąże Twoje problemy? W pewnym stopniu pewnie tak, bo będziesz mogła obdarować więcej bliskich osób (kosmetyczką, zakładką do książki, okładką na książkę, torebką itp). Potem kiedy wpadniesz w szał szycia pomyślisz o wstawianiu swoich prac na jakiś bazarek. Możesz jakieś candy zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szycie, ale niekoniecznie na maszynie, można małe rzeczy szyć ręcznie, robic z nich ozdoby, prezenty, naklejać na kartki z życzeniami, naszyć dziecku na spodenki, czapeczkę, worek czy torbę przedszkolną. Możliwości jest dużo. Pomyśl o haftach pod kątem ich wykorzystania. Wiem, że to nie zawsze wychodzi, ja też nieraz mam z tym problem, bo często haftuję dla samej przyjemności haftowania :))))

    Fajne zmiany na blogu :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zagadka rozwiązana... :)Pozdrawiam,salameandra

    OdpowiedzUsuń