niedziela, 17 stycznia 2010

Walentynkowa niespodzianka :-)

Tak jak już wspomniałam, w piątek dostałam przesyłkę od Iwonki (eltea) - http://wysepka.blogspot.com/.

Iwonko jeszcze raz bardzo dziękuję, niespodzianki są przepiękne i sprawiły bardzo dużo radości mojemu synkowi Pawełkowi i mnie.

A teraz zobaczcie sami:
Tak prezentowała się zapakowana paczka:

















A tak w środeczku po rozpakowaniu (czytaj: rozerwaniu ozdobnego papieru):









Teraz dokładniejsze zdjęcia cudowności jakie zawierała paczka:
Tym od razu zaopiekował się Pawełek:




Wszystkie prezenty oczywiście z motywem serduszka: śliczny obrazek i 2 zawieszki, jeden wykorzystam jako igielniczek, drugi będzie piękną ozdobą:

Wspaniały notes – pamiętnik – będzie nam służył do zapisywania najpiękniejszych chwil w naszym życiu.





Prezenty zapakowane były w ozdobne własnoręcznie przez Iwonkę uszyte woreczki. Dostałam też śliczną karteczkę z przemiłymi życzeniami.

Do paczki Iwonka dodała nam całą masę słodkości i smakowitości do jedzenia i do picia.









SERDECZNIE DZIĘKUJEMY I MOCNO CIĘ ŚCISKAMY :-)))

2 komentarze:

  1. Niespodzianki cieszą nie tylko obdarowanego ale i tego kto obdarowuje. Super przesyłka a jaka bogata i śliczna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, co pisze Mrofka, przygotowanie tej niespodzianki sprawiło mi dużo radości i cieszę się, że Wam się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło
    Iwona

    OdpowiedzUsuń