czwartek, 21 stycznia 2010

Losowanie przeprowadzone

Zgodnie z zapowiedzią przeprowadziliśmy dzisiaj - ja i mój pomocnik - losowanie. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i udział w mojej zabawie. Dzięki niej poznałam nowe wspaniałe robótkowe pasjonatki. Mialam też 2 gości zagranicznych. Dziękuję wszystkim jeszcze raz, będę z przyjemnością śledzić wasze blogi. Mam też nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać.

A teraz do rzeczy

Losowanie mam udokumentowanie zdjęciami, ale pechowo aparat odmówił mi posłuszeństwa (wyładowały się bateryjki), kiedy chciałam wgrać zdjęcia do komputera.

Pokażę je później, a na razie musicie uwierzyć mi na słowo.

Filcowe korale wylosowała : WERONIKA

a nagroda pocieszenia pojedzie do : gagipy

Dziewczyny gratuluje Wam serdecznie i proszę o adresy na mój e-mail: koraliki_agi@wp.pl.

5 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje dla szczęściarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu mi się nie udało. Gratuluję zwyciężcą , może kiedyś i na mnie przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się ciesze:) Szczęscie ostatnio mi dopisuje, mam nadzieje ze bedzie trwało całą sesję (conajmniej)!

    OdpowiedzUsuń