poniedziałek, 7 grudnia 2009

Rozłożona na łopatki

Znowu dopadła mnie paskudna angina. Ale nie ma tego złego ….., leżę w łóżku i zawzięcie xxx.


Spotkała mnie dziś wspaniała niespodzianka – moja paczuszka HSP dotarła do adresatki Ani z blogu „W miękkich kapciach” i spodobała się jej. Nie robiłam zdjęć zawartości wysłanej paczki, jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć to zapraszam na blog Ani http://mieekkiekaapciee.blox.pl/2009/12/A-Wy.html#ListaKomentarzy.


Dzisiaj wysyłam drugą niespoodziankę, tym razem zawieszkę z wymianki u Sebastiana. Miałam przejścia z zawieszką. Ta którą wysyłam jest trzecią zrobioną przeze mnie. Dwie pierwsze nie przeszły mojej „surowej kontroli jakości”.

Wymianki tak bardzo mi się spodobały, że zapisałam się już na kolejną. Tym razem Walentynkową u Uli. Szczegóły na jej blogu : http://ulaihaft.blogspot.com/2009/12/zapraszam-na-wymianke-wlentynkowa.html

1 komentarz:

  1. Ta zawieszka przeszła kontrol jakości i u mnie zdobyła 10 punktów (na 10)!!Dziękuję ogromnie i karteczka śliczna.. i wszystko śliczne!!

    OdpowiedzUsuń