sobota, 14 listopada 2009

Przepiękny prezent :-)

Małgosiu, serdecznie dziękuję za przepiękną paczkę. Cała paczka i każdy z prezentów dobrane idealnie – tak jakbyś mnie bardzo dobrze znała.
Ale zacznę od początku: wczoraj w Szczecinie był szary, ponury, deszczowy dzień, do tego jeszcze piątek 13-tego. Miałam za sobą ciężki tydzień. Puka ktoś do drzwi – to sąsiad odebrał moją paczkę. Najpierw zdziwiłam się, bo nie spodziewałam się żadnych pzresyłek, nie myślałam też, że tak szybciutko dostanę paczkę HSP. Paczka to złe słowo – to CUDO – zapakowane jak prezent od Mikołaja. Nie dość, że wyglądała prześlicznie, to jeszcze pachniała (ale tego niestety nie oddadzą moje zdjęcia). A w środku same wspaniałości:














Zestaw: biscornu, igienik (oczywiście z igiełkami), zawieszka do nożyczek i pachnący woreczek z lawendą. Mój synek stwierdził, że wreszcie przestanę gubić igły. Mam taką nadzieję, bo już parę igiełek gdzieś posiałam.














2 zestawy do wyszywania na kanwie plastikowej, koraliki i zestaw tasiemek. Na wszystko już mam pomysły: na pierwszy ogień do wyszywania pójdzie Mikołaj z dzwoneczkami (może zdążę do Świąt ???), tasiemki wykorzystam do bombek-karczochów, a koraliki też u mnie się nie zmarnują.














Filcowe ozdoby świąteczne, ceramiczny aniołek i notesik na zapiski.














I koniec wieńczący dzieło: kawa, czekoladki i piękne widokówki z Warszawy. Jestem miłośniczką kawy i picie jej sprawia mi wielką przyjemność, a do niej dostałam przepyszne czekoladki. Do czekoladek mam wspólnika – właśnie teraz gdy piszę on już się do nich dobiera.

Do tego wszystkiego pięknie wykonana z osobistymi życzeniami kartka świąteczna.



Małgosiu jeszcze raz SERDECZNIE DZIĘKUJĘ. Twoja paczka sprawiła mi bardzo dużo radości.
Mam do Ciebie jeszcze prywatną prośbę, czy mogłabyś odezwać się do mnie meilowo na adres: koraliki_agi@wp.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz